Måndag med Marielle ♥

2012-04-18 23:53:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


[Hemkommen från aupair-mötet på svenska skolan för snart en timme sen. Har varit en rätt lugn dag, har bakat bröd och varit med barnen nästan hela eftermiddagen.]

Detta kommer att bli ett rätt långt inlägg, det blir så med mycket bilder ;)
Marielle kom som sagt hit i måndags! :D Jag var och hämtade henne på Genève-Aéroport, dvs flygplatsen här i Geneve ;) Vid halv 6-tiden kom hon uttraskande från bagageutlämningen glad som en lärka :D haha ♥
Därefter tog vi tåget in till stan för att gå en runda och hitta något att äta :)


Marielle med bebisfingrarna ;)


"Turistfoto"



Lejonen! (och jag...)





Middag! Började med sallad och bröd, och avslutades med chokladbitar! Just det, där emellan åt vi massvis med fondue (olja/buljong med kött) och pommes i massor!!! ;) Pepparsåsen var att dö för!! nomnomnom...!







När vi äntligen var mätta och belåtna efter all maten begav vi oss tillbaka till Versoix (eller Marielle hade ju inte varit där än men jag bor ju där xD haha) för att ha det lite mysigt och äta en lite av det svenska godiset som Marielle hade med sig från Sverige! :D hehe Mätta va vi, men nog fick vi ner lite godis samtidigt som vi låg och kollade på en film :) Efter filmen blev det mys och prat innan vi somnade som stockar båda två :D

Och sova, det hade jag tänkt göra nu med så fort jag borstat tänderna :) Imorgon är det ju jobb som vanligt! Ska även försöka hinna med att lägga upp "Tisdag med Marielle". hihi Vi får se vad jag hinner!

Godnatt folks! ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu