En helg med Martin i Geneve! :D

2012-06-21 00:25:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska jag sammanfatta martins dagar hos mig så bra som möjligt, bilder uppskattas ju alltid ;)

Fredag kväll va det som sagt fotboll på elefantbaren som gällde! till 110%! :D Massa glada svenska och icke-svenska tjejor osså Martin förståss! ;)
Såhär såg vi ju ut innan matchen;
Och såhär gick det visst till efter matchen...
 
På lördagen blev det hyffsad sovmorgon (till 11) följt av fattiga riddare till frukost :) Efter frukosten bar det av in till Geneve för shopping! Martin hittade två saker (tror jag?) och jag hittade massa saker, vilket inkluderar bland annat 6 klänningar?!?!?! :O (+att jag köpte en dagen innan med...) Hur gick det till?? Fast, en del av klänningarna va ju till mamma så ;) hihi Martin tyckte även att vi skulle slå till och köpa sånna här supersnygga hattar och brillor! ;)
Till kvällsmat blev det fondu på en trevlig restaurang iaf :) Supermysigt!! ♥
Därefter hamnade vi ytterligare en kväll på elefantbaren ;) Träffade en trevlig tjej från Estland som heter Vivian och tog en öl :)
 
Söndag, hmm... Lika mkt sovmorgon som dagen innan, men dock ingen sån där super frukost^^ Men frukost ute i solen iaf :)
 
Packade klart Martins väskor, dvs stoppade ner massa saker som inte jag behövde och inte kommer orka bära när jag ska hem ;) Blev en sådär 10 kg! ;) (Har redan tagit hem typ 20 kg sen innan...) Martin fotade även alla klänningarna när jag hade dem på mig :) Lägger dock bara ut mina klänningar eftersom mamma inte får se sina än (A) (Kommer sammanfatta alla klänningarna med priser och sånt en annan dag ;) ) Köpte även örhängen, en ring och en gul bikini :D hehe....
 
Spenderade ungefär en timme nere på stranden innan Martin fick nog och vi gick hem igen, lite varmt med de troligtvis 35graderna^^ haha Blev lite filmtittande i källaren och efter lite mat blev det ett dopp i sjön innan vi träffade Julia för en promenix :)
 
På måndagen jobbade jag som vanligt, dvs börja 8.30 vilket inte Martin gjorde utan han fortsatte att sova som en liten gris x) När jag jobbat klart och Martin kommit upp ur sängen efter mycket om och men tog vi tåget bort till flygplatsen. Väl på flygplatsen möts vi av poliser och avspärningsband! :O Så kan det ju också gå! Vi ser till slut att någon har lämnat en väska på stationen och den tros innehålla en bomb.. ! :O Så helt plötsligt vandrar det in en snubbe fullt utrustad med "bomb-skydds-klädsel" XD haha Som det kan gå! Vå får stå och vänta säkert 35-40 min innan de är klara och hinner precis checka in Martin innan "last check-in" :D Tack och lov!
Nu är Martin sån tur var tillbaka välbehållen i Sverige och köper massa välkommen-hem-älskade-syster-presenter! ;)
 
Blev en runda på H&M med Julia innan jag åkte hem :) Attans vad jag handlar mycket! :O Blev "bara" örhängen, ett skärp och två bikinisar denna gången ;) hehe
Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu