Duktig häst! <3

2012-06-21 15:27:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Superdupermegaduktig knäppis till häst jag rider! :D Red Sirocco för sista gången idag :(  Började med att skritta fram ute och därefter blev det ridning i ridhuset. Blev supersugen på att ta några skutt eftersom det stod hinder framställda inne i ridhuset, och sagt och gjort blev det så! Första (och sista) gången som jag hoppar Sirocco, men superkul va det! Började med ett räcke på typ 50 cm ett par gånger, hamnade efter ett tag på typ 1meter och till sist låg översta bommen må ungefär 130cm :D Och man bara kände att han flög över! :O Massa luft emellan! Så nu är jag en lycklig flicka! ;) Haha Hade en glad men trött och supersvettig häst efteråt^^ Henriikka kom även in om stallet haltandes, för att få sin tavla :) Den blev omtyckt iaf! :D
 
(Biler från i tisdags då han bokstavligen gick som en klocka! Varje liten vink lyssnade han på!)
 
Nu ska jag väl försöka packa eller något innan jag ska jobba, vi får väl se! Är ju inte förrän imorgon förmiddag som jag ska bege mig hemmåt ;) haha

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu