Ledig?!

2012-05-28 09:12:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tydligen va jag ledig idag, vilket jag inte riktigt hade koll på XD haha Gick upp som vanligt och ställde fram frukost och väntade, väntade och efter en timmes väntande kom Emma ner och undrade varför jag va vaken x) Strunt samma, men nu är jag iaf vaken och nästan pigg ;)
Så idag blir det att plugga ett tag innan Julia vaknar och vi ska dra oss ner till stranden och försöka bli lite bruna av solen :D Att sola är underskattat! Man kan ju slå två flugor i en smäll genom att både sova och få lite färg ;) hihi (Därför får jag inte somna nu för då blir det svårare att sova sen^^)

Har även vatt mer duktig idag, har slängt in min stora vinterjacka i tvättmaskinen (strax klar!) och sen blir det ett par timmar i torktumlaren för den så den är ren och kan tas hem i väntan på nästa vintersäsong :) Ska väl försöka putsa av kängorna med så dom kan packas ner, och kanske något mer som jag hittar ;) Inte många dagar kvar nu tills jag åker hem och hälsar på i Sverige :D :D

Nu sa tvättmaskinen att han va klar och ville tömmas ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu