Fröken Duktig

2012-08-30 15:13:38 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fröken duktig här som inte uppdaterat på nästan hela sommaren (A) Som det kan gå ibland. Har varken haft tid, ork eller lust faktiskt^^ Men nu kanske jag äår på gång igen och uppdaterar någerlunda regelbundet - det lär vi få se! :D
 
Fröken duktig har jobbat på hundpensionatet mellan 6.30-12 idag för att sen åka till IKEA och handla kuddar och en dyna som jag ska använda fodret från till en sak :) Vad det blir får jag väl visa sen om jag kommer ihåg ;)
 
Och nu till en kul uppdatering! ;D Som det ser ut nu kommer jag troligtvis att få ett jobb och flytta upp till Ulricehamn för att jobba med friserhästar ;D wiiiihoo! :D Ska alldeles strax ringa till han som äger stället för att bestämma när jag ska åka upp och hälsa på, vilket nog blir redan på måndag eftersom de behöver att jag helst börjar jobba den 1 oktober :) Ibland så har man flyt bara!!
 

Kommentarer

Ulricehamn a.k.a Ulricehamn nära Jönköping? :(

Svar: Yesbox! Ulricehamn som i någonstans långtlångt borta ;) <3
Martina

2012-08-30 19:30:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu