SolSolSol!

2012-06-15 09:22:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Idag är en sån där knasig dag! Vaknade halv 8 (trodde jag!) fick bråttom upp ur sängen och gick upp och dukade fram frukosten. Satte mig och väntade, och väntade... Men inga barn kom ner, typ en halvtimme senare kommer Emma ner och undrar varför jag är uppe så tidigt? Konstaterar att klockan bara är 7 och jag har lyckats se fel på klockan XD Attans!! Blev att gå ner igen, (och för en gångs skull!) Sminka mig och fixa håret någerlunda :D Kör på blått idag, för ikväll ska det ses fotboll ju ;)

Om ungefär en halvtimme så ska jag bege mig bort till stationen och ta tåget till flygplatsen för att hämta upp lillebror Martin :D wiiiii! Så det blir ingen helg i min ensamhet inte!! ;)

Och vädret har vi tur man ju kan man säga :D:D Du är så välkommen så kära sol och värme! ;D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu