Sonnarp nästa! :)

2012-07-25 14:26:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ett tag sen uppdatering nu men så blir det ibland :) Nu är jag iaf påväg upp till Sonnarp någonstans för scoutläger :) känner mig som en megastor packåsna!! Haha Sitter på bussen från Helsingborg nu iaf, bara en timme tills jag är framme i Åsljunga där jag ska möta Johanna:D sen ska vi försöka ta oss från Åsljunga till Sonnarp. Hur vet vi inte än men det får vi väl lösa på ngt sätt, för att gå vad som ser ut att vara mellan 3 km och 6 km i denna värmen vi har idag är inget som jag kommer utsätta mig för!! xD Får försöka ragga skjuts och annars får vi väl tälta där ist ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu