Gomorgon alla glada!

2012-04-30 09:13:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Lyckades lämna in hemtentan i hästkursen i tid igår! Eller, med god marginal faktiskt ^^ Den va klar och inskickad 21.19 dvs. nästan tre timmar innan inlämningen stängde (23.59) :D Wiiiiihoo!

Nu har jag bara kvar:

  • Kompletering på uppgift 2 i psykkursen
  • Uppgift 3 (studiebesöksuppgift) i psykkursen
  • Uppgift 4 (kom ut idag tror jag?) i psykkursen
  • Studiebesöksuppgift (SWOT-analys) i hästkursen

Sen när jag är godkänd i tidigare inlämnade men inte rättade uppgiftter och de ovannämnda så är jag helt klar med båda mina högskolekurser och innehar 25 högskolepoäng :D Som det kan gå! ;)

Idag ska jag iallafall ta det lugnt efter allt dunderpluggande och endast leta upp en film på youtube till Uppgift 3 i psykkursen :) Eftersom jag inte har möjlighet att hitta ngn djurassisterad verksamhet här tyvärr, fick jag det valet av en lärarna för kursen^^ Får försöka hitta något om fängelsehundar tror jag :D

Om man skulle börja göra något vettigt nu kanske? :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu