Update fredag!

2012-05-26 22:25:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Update fredag!
Blev en runda in till Geneve som sagt. Lämnade tillbaka min klänning eftersom den inte fanns i rätt storlek och jag måste ha som är mindre! Råkade dock köpa en bikini istället (på ett annat H&M), men den va på rea och kostade bara 5CHF/del (ca 38kr/del)! Behövde ett par svarta bikinitrosor, och överdelen fick helt enkelt hänga med hem ochså eftersom den matchade ;) hehe
Blev solning ca 1,5 timme i MINST 30 grader, kände mig som en svettig, strandad val när jag låg där på gräsmattan på stranden xD haha Dock lite skönt, fast ensamt! :(


Fick även ett kuvert med ett kort från mamsen som skrev att hon längtar efter att jag ska komma hem osså skickar hon massa kramar! :) Har ju inte skrivit här, men på torsdag nästa vecka ska jag bege mig till flygplatsen för att flyga hem och stanna ungefär en och en halv vecka :D Då blir det kramar, mys, fest, studenter. sol, bad, shopping osså lite kvalitetstid med vänner och familj!!! ;) <3

(vet att bilden är på fel håll men orkade inte vända den^^)


Jobbade även kväll, dvs la barnen, läste sagor och kollade på tv^^ hehe Hände en kul sak dock :D Gick upp ungefär en halvtimme efter att jag hade nattat och stoppat om både Fredrik och Freya, för att se så att dom sov. Går in på deras rum och stöter på en vaken Fredrik som sitter upp i sängen med en bunt nyfunna Bamse-tidningar som han sitter och tittar i för fulla muggar (Freya sover som en stock!). Haha, när jag frågar varför han inte sover svarar han att han inte kunde sova och att han hittade massa nya bamsetidningar XD Barn är för söta! Fick honom att sova genom att säga att han dagen efter (i morse) när han vaknade skulle gå in till mamma&pappa med en Bamse-tidning så dom skulle läsa för honom, och då blev han nöjd ;D sött!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu