Midsomammar och sommarens jobb!

2012-06-23 23:08:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår va det ju midsommar om ingen har lyckats missa det!  Och igår va även dagen då jag flyttade tillbaka till Sverige från Schweiz för "alltid" :D Lyckades bara ha 2,2kg övervikt i mitt incheckade bagage, men säkert 3-4kg för mkt handbagage... (A) Hehe Tacka vet jag att SAS låter en ha både ett vanligt handbagage på 8 kg (även om mitt vägde mer än 10..) och en handväska (som även den vägde ett par kilo!)!! Inte lätt att bära på all väskorna kan jag iaf meddela! Men hem kom jag iaf, men lite hjälp av en trevlig man som bar min ena väska på Hylle station :) Tack till dig!! :D
 
Blev hämtad av mamma och va hemma i drygt en timme då det skulle hinna med att duscha och allt möjligt innan det bara av ner till Skanör vid 16 för lite midsommarfirande och kalas för min kusin Ola som fyllde 30 år :) Vi lyckades ju till och med få fint väder :D Stannade till klockan 20 om jag inte minns helt fel, va ju tvunen att vänta på att det skulle bli jordgubbstårta! ;) Fick sjuts hem till Elin av mamsen och där fortsatte festen fram tills en timme innan jag tog bussen hem vid halv 4 ;) Supertrevligt! Lite kul att alla skulle ha en hatt på sig, vilken man kunde gå runt och byta med någon :)
 
Idag har jag jobbat mellan 14 och 19 nere på Hålsövs Hundpensionat. Massa fina hundar och fint väder! :D Ska bli en del jobb nere på hundpensionatet nu i sommar när jag inte ska va i Falsterbo eller på scoutläger^^ Skönt att ha ett jobb så att det rullar in lite pengar iaf ;) hehe

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu