The Day Today!

2012-05-26 22:43:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ytterligare en dag med ett besök i staden Geneve! Julia misslyckades med att hitta hörlurar igår, så det fick vi ta idag :) Och ännu en dag med en tillbakalämnad klänning för min skull :/ Köpte en turkos klänning för ett tag sen, använde den och tvättade den en gång. Upptäckte i morse när jag skulle hänga in den i garderoben att det va massa små hål på den, det ska det ju inte bli efter en tvätt :O (kanske efter 100 tvättar!) Så blev att reklamera den, så nu har jag ett presentkort på H&M, ska troligtvis köpa en likadan klänning, för den är superfin nu på sommaren :) Är på rea, och vet att det finns flera stycken likadana på ett annat H&M här, så inte värsta paninken för att få tag i ett nytt^^ haha

Blev även lunch-inhandling, vi köpte varm, färdig potatisgratäng på lösvikt (och en kokosnöt) xD Supergott! Tog tåger tillbaka till Versoix vid 14-tiden för att få några timmar sol nere på stranden :) Sagt och gjort, några timmar på stranden blev det, och även ett par bad i sjön. De har även fått ut en flotte där, vilken vi simmade ut till (efter lite om och men^^) och låg och solade på en stund.
Typ 17.30 gick vi hemåt var för sig för middag, men precis när jag kommit hem får jag sms av Julia som undrar om vi inte kan ta med något och äta nere på stranden (vi hade redan bestämt att gå ner dit sen igen och dricka några öl), så det blev youghurt och kaka i brist på annat x)

Jag hann dock röra ihop en sats fläderblonssaft utan citronsyra, så får se hur det blir! Hoppas att det blir gott iaf!! :) Satte på foliet direkt efter att jag blandat ihop allt och det nästan va kokande varmt, och nu typ 5 timmar senare är det fortfarande varmt! (varmt, inte ljumet :O) Skumt! Lite fortare svalnar det väl?? Eller? :S Men men, nu ska jag låta det stå tills på onsdag kväll innan jag tar ut blommorna och citronerna för att hälla upp det på flaskor ;) Håller tummarna för att det ska bli gott! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu