Sov så gott!

2012-03-13 23:15:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här i min ensamhet som vanligt :( Nä, sitter faktiskt och pratar med älsklingen i telefon (vilket jag gjort de senaste två och en halv timmarna :D hihi) Även om vi inte pratar så mkt, utan han kollar film och jag har skrivit skolarbete, så känns det så underbart att ha honom i telefonen! Knappt 4 månader (troligtvis) tills jag flyttar hem till Sverige igen för att skaffa ett "riktigt" jobb (det räknas väl med som ett riktigt jobb att passa barn?) och förmodligen även bo ihop med min älskade pojke :D hihi (A)

Har hunnit läsa en 200 sidor isch i Etik i socialpolitik och socialt arbete av Erik Blennberger och skrivit ungefär tre A4-sidor till min inlämning till psykkursen, har bara lite kvar (kanske 200 ord) innan den är helt klar så den kan lämnas in :D Det ska jag försöka hinna med att göra imorgon på dagen så jag kan börja med hästuppgiften (som ska va på 2-3 A4-sidor). Båda ska ju vara inne senast på söndag :O Får ligga i lite nu! För ska hinna till hästen och promenixa på torsdag (blev inget idag eftersom jag känner att jag inte vill överanstränga halsen.), fredag och lördag inget planerat (förutom promenixer^^), kanske utgång och shopping inne i Genéve med Julia, men inget är bestämt så vi får se :) men jag vill ju ha klart allt så fort som möjligt ;) hehe

Nu känner jag mig som en liten sunkis, så godnatt alla ;)

[Jepp, det är stödanteckningar i lila bläck som syns på handen, allt för att slippa slå upp det i boken ;)]

Kommentarer
Marielle

Finns inget mysigare än att få höra sin killes röst <3

2012-03-19 12:45:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu