Sömntutan ;)

2012-03-16 23:02:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade för ungefär en timme sen efter att jag somnat på sängen och råkat sova i typ 5 timmar! :O haha det behövde nog min kropp och jag! :)

Blev en del solande hos en någerlunda bakis Julia, så jag har mot min förskräckelse Fått märke efter bikiniöverdelen :O får bli att sola utan den här hemma i trädgården imon ;) hehe

Och som sagt, inget nytt på datafronten än :'(

Blev nästan badande, iaf för mig upp till halva låren, kallt som sjutton va det kan jag meddela!!! :O haha och svårt att ta mig upp efteråt hade jag med x)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu