Segis :(

2012-03-27 09:52:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är sådär äcligt seg-trött idag :( Känner att jag inte orkar anstränga mig för fem öre! :O men jag måste ta mig bort till stallet och motionera Sirocco, snart... x) Blir nog bara att longera honom idag eller släppa i ridhuset, att rida kommer jag inte orka :/ Plus att jag för en stund sen konstaterade att mina ridbyxor har spruckit igen, samma söm som förra gången, fast precis bredvid det jag redan har lagat :( Så får laga dom sen när/om jag orkar.

Nu ska jag fortsätta sitta vid datan och bara låta bli att anstränga mig en stund :) hihi Sen blir det att cykla (hoppas det är varmt ute!) till lilla Sirocco :) ♥

image description

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu