Inte godnatt ^^

2012-03-10 02:10:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har varit superdupertrött idag! Kom upp rätt snabbt i morse, skulle ha barnen själv idag för Emma är inte hemma och Barry sticker till jobbet tidigt. Så väckte barnen vid 07.15 åt frukost och begav oss till skolan i hyfsad tid :D När jag kom tillbaka så hade barnens farmor (farmor & farfar från England är här och hälsar på i helgen) redan varit så snäll och dukat undan efter frukosten! :)

Satt vid datan och somnade faktiskt sittande med datn i knät, så beslöt mig för att sova ett par timmar under in lediga tid ;D Bra val Martina!!

Efter att ha hämtat barnen på skolan blev det pussle-läggande med farmor vid köksbordet och matlagning - chilli con carne :)

Nu borde jag redan sova sen länge men det gör jag inte för nu är jag inte trött :( *snyft* får väl bli sen nån gång! ;)



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu