GAAAAAHHH!!! :@

2012-03-15 10:07:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vad tror ni hände precis när jag hade sparat och stängt ner dokumentet jag höll på med igår? Jo fanskaps datan bestämmer sig för att krascha lite inombords och alla filer (bilder, dokument osv) i alla mapparna på skrivbordet (även i papperskorgen!) är nu helt spårlöst försvunna!!!! :O varför händer detta mig just nu???????? GAAAAAHHHH!!!! (jag som trodde att jag skulle klara mig utan choklad nu - men ack så fel jag hade!!!) har ju en hel del litteratur till skolarbetena och allt jag håller på att skriva just i mapparna på skrivbordet! Jag får fnatt!! :(

Ska försöka klara upp tankarna genom att åka till stallet i hopp om att allt är en mardröm, men eftersom det inte hänt en skit på datan sen igår får jag nog börja inse att det är allvarligt :(


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu