Festival du chocolat!

2012-03-26 10:18:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår va vi även på chokladfestivalen här i Versoix. Inte så stort, men kul att ha vatt där iaf! och jag fick sockervadd ;) Dock tog det oss en hel timme att hitta det, eftersom vi inte viste var den skulle va. Men Versoix är inte så stort, men ibland går man fel ändå xD haha

Äntligen hittade vi det!


Tänkte köpa en sån här öl till min kära  papi, men såklart va dom helt slut :(

Ett stycke glad Julia som fick låna min sockervadd för en bild ;)

Nomnomnom! Man känner sig som ett litet barn! ;)



På kvällen sen blev det ett försök till att färga mitt hår ljusare, dock blev inte resultatet som väntat utan inte alls så ljust som det förväntades :( men men, får göra ett nytt försök om ett tag igen ;D



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu