Trois semaines!

2012-01-25 23:00:49 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det gått tre veckor sen jag kom till Schweiz ;D

Har varit lite dålig uppdatering sen innan vi åkte upp i bergen och sen har jag varit lite sjuk så har inte orkar riktigt :/ Men nu är jag nästan frisk! (tror jag..)
Va som sagt uppe i bergen fre-sön, åkte lite bräda på lördagen och lite mer på söndagen (då jag inte ens trillade *stolt*) Blev även lite pulkaåkning, lek i snön och dansande barn inomhus :)





Jag lovade mamsen att ta lite bilder så nu kommer de några fina från backen :)






Har nästan precis kommit ut från duschen så ligger i sängen med datan i knät och en handduk om håret, varmt och mysigt :)
Ska försöka sova strax så jag är pigg imon! :D Om jag mår bättre imon så blir det först stallet på dagen och sen på kvällen är det en aupair-träff i Nyon så jag planerar att gå på, så nu håller jag tummarna, fortsätter dricka saltvatten och äta Ipren! x)


Kommentarer
Tina

Ser dig nog där bakom trädet!

2012-01-26 23:08:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu