One week, more to go!

2012-01-13 17:32:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Drygt en vecka har gått nu sen jag kom till Versoix (Geneève) i Schweiz till min trevliga värdfamilj :) Har första helge själv här nu så börjar det med att ta det lite lugnt och kolla på film ;) haha
Veckan som har varit har gått super! Emma har varit i Sverige och hennes pappa har varit här för att träffa barnen och sen nu följa med dem upp i bergen nu i helgen och åka skidor :) Så har inte varit helt ensamt.

Så i helgen blir det till att försöka hitta något stall som jag kan hjälpa till i och förhoppningsvis även hitta en häst som jag kan rida eller köra :D:D och sen på söndag ska jag träffa en tjej som heter Arianna (som också är aupair här i Versoix) så ska vi till något café eller något och lära känna varanda lite :)
Jag har även träffa en supertrevlig norsk tjej som heter Frida. Dock bor inte Frida i Versoix, ett par 2 mil eller något bort men "hennes barn" går också på den internationella skolan här i Versoix precis som Fredrik och Freya :)

Saknar min fina pojke, min familj och mina älskade vänner där hemma, men jag är snart tillbaka igen ;) hihi <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu