Deux semaines!!

2012-01-18 11:34:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det har gått två veckor idag, känns som mycket mindre :) Men jag har mycket tid kvar här iaf :D hihi

Dagen har gått fort hittills! Jag lämnade Freya på sin skola och Emma körde in Fredrik till Svenska skolan där han går på onsdagar. Hem igen, duka undan frukosten, sätta gång mer tvätt och sen kolla på Rambo 4 ;) hehe Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 11.45 så jag kan gå och hämta Freya igen :) Vi ska gå till lekplatsen och vara där innan vi ska åka iväg till Ikea och sen hämta Fredrik vid 16 :) Ska även försöka prata med rektorn på svenska skolan här om hur man gör när man ska skriva högskoleprovet här :P hehe
Och ikväll ska jag dit igen, för de har aupair-träffar 1:a och 3:e onsdagen varje månad, så kanske hittar lite vänner ;) hehe



Nä, nu ska jag försöka hinna äta något innan jag går :) <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu