Of I go!

2012-02-02 11:25:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gäller det :) Idag ska jag få rida Sirocco för första gången :D hihi Ska sticka bort till stallet om knappt en halvtimme, för att ha honom klar innan Henriikka (Siroccos ägare) kommer :) Sen får vi se hur det går! ;)

Igår blev det en hemma-dag, sov en stund innan Freya slutade och sen sorterade och organiserade jag alla deras leksaker här nere i källaren. Så du har nog bara jag koll på var allt finns ;) hehe Freya tyckte även att det va kul att klä ut sig till riddare ;) På kvällen blev det att plugga lite och kolla på Harry Potter :D


Bilder från i tisdags :)



Och i måndags fick jag även mitt paket från mamma :D Som innehöll allt nedan :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu