Sverige imorgon!!

2012-02-20 00:21:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorgon beger jag mig iväg till Sverige för att ta "semester" en vecka ;) haha Har redan nu veckan fullspäckad med folk jag ska träffa och saker som ska göras, men det kommer nog komma ännu mer saker ;P haha

Har varit uppe i bergen sen i onsdags kväll så har inte harft tid eller ork att uppdatera^^ men det har varit jättemysiga dagar (bortsett från idag) med sol och värme :D
har fått lite färg i ansiktet, men har dock börjat fjälla lite på näsan :( buhu!!



Men om man skulle gå och lägga sig, ska upp innan 6 imon för att hinna till flugplatsen i tid^^ Får lägga mobilen JÄTTTTTTTTELÅÅÅÅÅÅÅNGT bort från sängen så jag inte stänger av alarmet av mistag xD hehe nattinatti <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu