Pluggdag!

2012-02-12 02:05:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagen har till största delen bestått av pluggande idag. Tänkte dock från början att gå upp tidigt så ställde ett alarm, men tji fick det och jag gick inte upp förrän 12.30 :D hehe Och inte heller har jag kommit längre idag än att jag har tightsen från igår och en stor tröjja på mig xD men jag har lyckats göra allt pluggandet iaf!
Och strax efter 21 kom Julia och Sara hit en runda innan de skulle vidare till Genève (jag skulle med från början, men är man trött så är man^^)
Har lyckats steka kycklingfiléer med vitlöks/svamp och gräddsås med ris! Sjukligt gott! :D

Bilder kommer imon på min middag idag och från gårdagen då vi begav oss in till Genève istället för militärbaren^^

Nu ska jag försöka sova innan min hals tar död på mig helt! :O


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu