JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-27 22:47:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter åtskilliga timmars pluggande och skrivande, flertalet hundra sidor psykmaterial lästa och mer eller mindre (mest mer) tankar på att skita i uppgiften och kursen är jag nu äntligen KLAR!!!!!!! :D:D:D Lyckan är oändlig!! Dock har jag en mycket snäll vän som nu är utnämnd till "Dagens ängel" Tova eftersom hon sitter och kollar igenom texten även om hon har egna uppgifter att konsentrera sig på :) <3 Fick dock i efterhand lova vattenkrig och ngt smaskigt ätbart när jag kommer hem igen till sommaren, men det va det lätt värt! ;D

Så fort hon är klar ska jag kolla igenom den en sista gång, skicka in det, ta en snabbdusch och somna med ett stort leende på läpparna! :D

Före:

Efter:


Kommentarer
Christina Tindberg

Du är superduktig, tycker jag! Kram

2012-02-28 17:54:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu