Detta fält måste fyllas i

2012-02-28 23:28:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har suttit och pluggat med denna trevliga boken ikväll :) Några uppgifter har jag nog klarat av och kan meddela att denna boken är XXXXXXXXXXX antal gånger bättre och intressantare än psykboken :D hehehe....


Har även vatt barnvakt ikväll, eftersom Emma & Barry går ut och äter en gång i veckan - vilket blev idag denna veckan^^ Snabb och smidig läggning med två lästa böcker, en Freya som sov 2 min efter att jag lagt henne i sin egen säng igen och Fredrik somna efter en halvtimme av pratande med sig själv ;) Dock vaknade Freya vid 22.20 och va superledsen :( hon ville inte säga vad det va, men efter mycket om och men fick jag reda på att hon ville ha vatten då det va jobbigt att hosta, stackars liten! Efter 20 min och ännu en drickning sov hon på min arm och jag fick smyga mig loss för att fortsätta plugga lite ;) I samma veva kom Emma & Barry hem och nu hade jag tänkt sova :D hihi

Freya & BabyBear :)


Till vårvädrets ära hade jag shorts och vårigt linne på mig idag efter att jag kommit tillbax från stallet :D hihi Någon ville ju ha fler bilder på mig hörde jag^^ haha (lite kärlek till "London-bussarna" i bakgrunden =D )


Imorgon kommer troligtvis lite bilder på mig och Fredrik som han tyckte det va superroligt att ta! Får se om där blev nån vettig av kanske 50 bilder ;)  Nattinatti!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu