Blöt säl ;)

2012-02-28 13:34:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom tillbax från stallet för en stund sen och har redan hunnit duscha :D
Blev lite träning i ridhuset med bland annat kort galopp på kortsidorna och längd galopp på långsidorna. Kul tyckte han det va iaf även om han såg ut som en blöt säl efteråt XD haha Eftersom det är så superduperfint väder ute idag så blev det en halvtimmes skrittrunda efteråt  för att njuta av solen :D hihi

Nu ska jag gå och sätta mig ute på terassen äta lunch och sen putsa både mina kängor och stallskor hade jag tänkt :)

Myspys i vårvädret <3



Trött och blöt liten säl-pojke ;)


Finis :) även om han ser ut lite som ett mongo för han fäller^^ haha

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu