Var tog min energi vägen??

2012-04-10 18:21:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är en sån där dag som jag är riktigt seg! :O Råkade stänga av mitt alarm i morse och vaknade 5min innan jag började, men hann ändå, men efter det har energin varit på botten :/ Så nu efter middagen så blir det duschen och sen sova TIDIGT! Vissa dagar måste vara så^^ hehe Blir nog inte ens en promenad idag :O ^^

Har varit med barnen från 9-16 typ non-stop, och fick ledigt sen. skönt, för nu har jag bara suttit och degat frasmför datan i sådär 2timmar ;) haha

En sån här skulle inte suttit fel ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu