Tisdagen med Marielle :) (del 1)

2012-04-22 19:51:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Här kommer bilder och beskrivning av tisdagen med Marielle :D 
Gick väl upp och åt frkost vid 11 tiden kanske, och därefter bara det av med tåget in till Geneve för en rundvandring med Marielle :) Nog hann jag inte längre än mer till undervåningen på stationen innan jag lyckades hitta två väskor på rean :D *glad flicka* (bilder kommer i annat inlägg) haha

På "min" station i Versoix.




Efter det blev det ett stopp på Starbucks för en kaffe :) jodå, jag drack med en kaffe men dock en Vanilla Latte :D mums!

Promenad påväg till och i gamla stan med både vanliga bilder och turistbilder ;)

Det höga vattenmonumentet (?) som syns på många av bilderna^^



Chokladbutiker hittar man överallt här!


Michelles favoritbutik tydligen ^^


Här nån stans började gamla stan ;P



Ugglan!


Körsbärsträd!




Kyrka :)



Fortfarande i gamla stan^^








Fashiongatan med alla modebutikerna! Där man inte ens behöver öppna dörren själv för det gör ngn åt en ;)




Turistbilder ;)







Paus med fruktsallad och solning vid vattnet på eftermiddagen :)



Därefter blev det en runda in på Coop för att handla choklad och jordbubbar :) Sen åkte vi hem till Versoix igen och gick en runda ner tills sjön :) Sjön och vad som hände sen kommer i Del 2 imon nån gång :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu