Äntligen klar :)

2012-04-09 22:35:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har gjort det sista på min inlämningsuppgift i hästkursen nu ikväll tillsammans med mamsens stöd :) så nu är den efter mycket om och men inlämnad så jag slipper tänka på den! ;) haha
Men kollade på kursen jag gör på Malmö högskola och tyvärr va inte den senaste inlämningen godkänd så får ta och kompletera den med kopplingar till den obligatoriska literaturen :/ bajs..! Jga spom hade problem med den redan första gången :( men men, det tar jag nån annan dag...

Så här fint blev iaf mitt stall :D hihi


Nu ska jag nog försöka sova inom en snar framtid! För har varit liiiiite sent sängläge nu hela långhelgen och imon börjar jag ju jobba igen klockan 9^^ hehe Sen får vi se va veckan bjuder på för ngt roligt! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu