Fredagens inköp

2012-05-12 22:30:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Lite halvspontant åkte ju jag och Julia in till Geneve för en runda på HM^^
Blev endast klänningar inköpta faktiskt^^ haha Dock bleb jag lite förvånad över mig själv, för klänningarna är antingen i storlek S eller XS (den svarta) :O skumt!!

Turkos klänning, REA 10 CHF (ca 75kr) supersnyggt med håret, jag vet :)


Mångfärgad och mönstrad klänning, 39 CHF (ca 300kr) likadan som jag redan har i svart :)



Svart klänning, REA 10 CHF (ca 75kr)


Allt avslutades med Mc Flurry på donken ;)
image description


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu