Lite mer effektiv idag :)

2012-05-09 19:17:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag gjort mer än igår^^ haha Gick upp vid halv elva, åt frukost (stekt ris och stekt potatismos...^^) för att sedan börja med att vika tvätt och tvätta ännu mer! Därefter fastnade jag nog vid datan (eller ska det stå dotoooooorn mamma?) ett bra tag innan jag fick tummarna loss, kollade på mina inlämningsuppgifter och konstaterade att jag saknade två böcker bland den obligatoriska litteraturen till nästkommande två uppgifter :/ Men det är inget att hänga läpp över! För jag har en underbar mamma som nästan släpper att hon har i händerna och jagar biblioteket efter böckar, och hon har redan lyckats fixa båda böckerna till mig :D wiihoo!
Nu på kvällen håller jag på att skriva en SWOT-analys om olika hästföretag, har nästan lyckats skriva en hel sida redan, och förhoppningsvis blir det mer snart :D

Har även suttit en stund inne på Platsbanken och letat jobb till hösten, och för en gång skull har jag hittat något kan kan tänka mig att göra :O En djurbutik i Helsingborg söker nya medarbetare :) Kanske lite långt, men det skadar aldrig att söka! :D Ska skriva ett personligt brev ikväll eller imon och sen ansöka om tjänsten, så håll tummarna för mig!! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu