pepparkaksbrun snart! ;)

2012-05-25 09:54:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Morgonens bestyr avklarade och tvätt maskinen snurra för fullt :D hehe
Ska bli en såndär trevlig dag med massa sol idag :D hehe Först en runda in till Gené ve med Julia (ska få bytt klänningen idag vare sig det går eller inte!) och sen fram tills vi börjar jobba igen blir det att ligga och pressa i solen :D Solade ju en stund igår, vilket gav resultat, och idag hoppas jag att jag får ännu mer färg!! :D hihi Ska se ut som en pepparkaka när jag kommer hem igen tänkte jag ;) mohahaha

Ha en bra dag alla glada!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu