Tjabba, tjena, hallå, vi säger så!

2012-05-17 20:18:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår blev det inte som planerat tidig i säng, utan det blev en halvspontan runda in till Geneve med Julia för att ta en öl och "fira" att vi skulle va lediga idag ;) haha och som vanligt planerar vi att bara ta EN öl, men av någon anledning blir det aldrig så! :O Någon som känner igen detta fenomenet? ;) haha Började inne på Basseurs som ligger precis vid tågstationen och tog tåget trillbaka vid 12 till Versoix där vi hamnade inne på Artist's pub för ytterligare äl XD När Artist's stängt och vi väl ska gå hem sen konstaterar jag att jag har tappat mina nycklar eftersom dom inte ligger i jackfickan :O Får hjälp av två/tre killar att leta (dom ringer även chefen på Artist's för att se om nycklarna hittats där inne) men vi hittar dom inte vilket betyder att jag inte kommer komma in (vill ju inte ringa och väcka familjen som sover!) så blev att sova hos Julia. Sover länge och kollar i min väska efter något och hittar då nycklarna :O Hur i hela friden nycklarna har hamnat i väckan har jag ingen som hellst aning om, och när jag kände i väskan igår så låg där inga nycklar ju :O SKUMT! Men nu har jag iaf mina nycklar så ingen skada skedd! ;) haha
Vi har bara haft en riktig slappedag idag (eftersom det är röd dag har även vi vatt lediga!)! Sov länge först, halvsov/kolla tv i soffan och sen sov vi ännu mer faktiskt XD haha Skönt med sånna dagar ibland! :) Ikväll blir det förhoppningsvis att sova tidigt så jag orkar jobba hela dagen imon :D


Efter att vela mellan pizza och donken blev det donken påvägen hem igår ;)


Kommentarer
Marielle

Låter inte helt olikt Martina, det där med nycklarna hahah <3

2012-05-22 07:48:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu