Regn, regn, regn...

2012-05-01 09:35:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kollade väderprognosen i morse och blev genast på betydligt sämre humör än man redan är tidigt på morgonen! :( Nästkommande 1,5 (2?) veckor är det mestadels regn och mulet väder här i Schweiz, medans det är sol, nästan inget regn eller dåligt väder hemma i Sverige :( bajs.. Men det är väl sånt man får ta ibland, eller? Kan iaf trösta mig med att vi har det varmare här :D hehe

Nu ska jag strax trotsa väderprognosen iaf (det regnar inte än!) och bege mig bort till stallet :) Får hoppas att det inte börjar regna när jag cyklar bara!!!!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu