Miss Lazy!

2012-05-09 00:10:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag nog nästan bara varit lat! :O Vaknade till vid 8 i morse och tänke att jag kanske skulle gå upp, men nejdå! Vaknade igen vid 11.30 och gick upp, åt frukost och fastnade vid datan :( Någ gång där på eftermiddagen sen kom jag iväg till stallet i duggregnet. Eftersom jag har brännt rumpan så blev det en hel timnmes promenad i och runt skogen istället - fortfarande i regnet :/ Kommer lite bilder imon :D Cyklade sedan hem i regnet med stopp på Coop och Denner (mataffär) för att köp jordgubbar och glass (blev även blåbär, inlagda aprikoser, tuggummi, en kronärtskocka och säker ngt annat spännande^^) :) Lagde middag inte så långt efter att jag kom hem - Kyckling i sås med ris :D mums! Såhär på kvällskvisten (ett par timmar sen) stt jag och skrev in de olika sakerna jag hittade i Etik-boken igår till texten jag skulle kompletera (har skickat till dig nu mamsen) :) Får hoppas det räcker för att den ska bli godkänd ;)
Kvällen har spenderats framför datan i övrigt med något helt ovettigt och med Kristian i telefonen ;P

Inte så väldigt effektiv dag, men det ska jag försöka väga upp för imon! Ska försöka stiga upp vid 9... men det får vi se hur det går! ;D haha Nu blir det iaf sängen för min del (måste dock stoppa tvätten i torktumlaren först)! Godnatt! ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu