Kvällsbad gånger 2!

2012-05-24 23:40:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tredje doppet i sjön för i år :) ett förra veckan, ett igår kväll och nu ikväll! Man kan ju inte säga att det är varmt i vattnet, och inte blir det bättre av att det ska blåsa nere vid stranden om kvällarna ^^ haha Men bada bör man annars får man sitta på stranden och bli uppäten av gräsänderna! ;) haha

Har varit en superskön dag idag, minst 30grader (?!) på eftermiddagen. Lyckades utnyttja solen nästan 45min efter att jag kommit tillbaka från stallet! Råkar somna till på min handduk och vaknar upp helsvettig - inte skönt alls!!! :( men men... Innan dess blev det iaf longering med Sirocco i värmen :) blev ett kort pass men han klagade inte eftersom han fick äta lite gräs sen xD haha

Nu ska jag nanna kudden va det tänkt :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu