Jag blir så trött bara...

2012-05-21 14:10:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma från Geneve nu, och tror ni att de hade klänningen i den storleken jag ville ha?! NEJ! Ibland får jag fnatt! Ena butiken hade inte storleken, nästa hade inte klänningen alls och den tredje hade inte den svarta! :@ Gaaaaahh!!! Men tydligen får en av butikerna in den i veckan eller så finns den i en butik någon helt annan stans (Vid Gare Sécheron) -.-' Man blir så trött bara!

För att väga upp mitt missnöje råkade jag handla lite (läs massa!) som kompensation! (a) och lyckades även hitta en studentpresent till lilla Frida :D hihi Ska försöka lägga upp bilder på allt sen ikväll, för nu ska jag hinna äta innan det är dax att hämta barnen :)

En liten tjuvtitt - ett par sånna här skor köpte jag, men vilken färg? ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu