Dagen som gått

2012-05-06 00:44:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev en heldag i Genève tillsammans med Julia idag som sagt :) En del pengar spenderade.. hehe ;D Ska ta och visa allt imon. När vi sitter och äter glass sen blir det såklart sämre väder, börjar blåsa och regna liiite smått :( Så då bestämmde vi oss för att åka hem igen. Blev inte att åka hem direkt, utan fastnade hos Julia och sen satt vi och kollade på Shutter Island :) Vi bestämmer oss för att ta en promenad innan jag går hem, och såklart börjar det redna supermycket då! :( Men där gick vi med våra paraply och en gröm heliumballong :D hihi Jag barfota med uppdragen klänning (för att inte förstöra mina nya skor^^),
men såklart blir jag helt nerstänkt av en bil som kör förbi :(

Pasta till lunch!

Snyggve-hatten från H&M :D (väntade på Julia som tog vääääääldigt lång tid på sig i provrummet!)

Ytterligare ett litet köp :) Silverglittrigt nagellack!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu