Snart säger jag godnatt!

2012-03-11 00:00:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev en promenix på 1timme och 40 min med Julia innan ikväll :) Dock va vi ute betydligt längre än så då vi satt och snackade på "våran" balkong som vi har hittat vid Posten^^ haha Skönt väder och nu känner jag mig sådär duktig, även om jag varit onyttig med massa choklad idag... :(

Har försökt att plugga en del idag med, har letat upp ett examensarbete om korsförlamning och lite annan fakta om det till hästkursen, och sen har jag börjat skriva på psykkursen :) Imorgon ska jag fortsätta och försöka att bli helt klar med i alla fall uppgiften till psykkursen :) och just det! Jag har varit duktig och tvättat all min tvätt idag med :D hehe

Nu ska jag stax nanna, får inte bli så sent idag eftersom jag börjar bli sjuk ;( slemmig och ond hals är inget att leka med!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu