Partay!

2012-03-14 22:48:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis bortat tänderna vilket resulterade i att halva tröjan är full med blått tandkräms-skums-slem :/ så kan det gå ibland! Men nu ska jag sätta mig en halvtimme innann sängdag och skriva klart psykuppgiften hade jag tänkt (påbörjar sida 4) :) Satt och rättade det jag skrivit fram tills nu med mamsen innan ikväll :P

Dagen har varit trevlig som vanligt. Emma hämtade barnen, jag gjorde Lunch till Fredrik som varit på utflykt. Därefter lekte vi innomhus ett tag innan vi gick ut för att bland annat hoppa stutsmatta, gunga, blåsa såpbubblor, åka rutchkana (?) och leka kurra gömma :D Mycket hann vi med de dryga två timmarna vi va ute :P hehe

och ja, mängder med fina partyhattar fick jag med ha på mig xD Varför ha bara en när man kan ha sex stycken? ;O




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu