Övning ger färdighet 1!

2012-03-07 11:46:31 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och försöker göra ett övningsprov inför högskoleprovet (just nu kvantitiv del1 från 2011) men min dator vill inte riktigt som jag vill :( Så har hunnit de första 28 frågorna på cirkus 25 minuter, inte helt fel, 12 frågor kvara på denna och alla 40 ska hinnas göras på under 55min som är maxtiden för denna delen. Får se ifall min dator är mer sammarbetsvillig ikväll, så kanske jag både hinner klart den jag håller på med och även en del till :D Man måste ju förbereda sig^^

Nu ska jag gå och hämta Freya, ha det bra! :D


Kommentarer
Christina Tindberg

Bra du börjar - hur gick det? Svårt?

2012-03-07 20:51:43

Superfin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :D

2012-03-07 21:47:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu