En bra dag :)

2012-01-19 20:12:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har haft en supermysig dag :) Började med att lämna Freya på skolan (emma lämnade Fredrik). Därefter åkte vi över till Frankrike för att handla mat och en stund efter att vi hade kommit hem tog jag mig bort till Sirocco :) Mys och bortstning, började även att rycka hans man, vilket inte var så uppskattat av honom att märka på sparkande ben :/ men det är sånt som måste göras för man kan ju inte gå och se ut hur som hellst heller!!! haha Blev inte så mycket skillnad men lite iaf, får ta det i etapper så han inte blir för förbannad på mig xD hehe

Emma hämtade barnen och jag gjorde muffins med strössel på för att ha ngt att äta på playdaten med två av barnens kompisar från Tjeckien :D Kakor och sötsaker är ju alltid uppskattat!! :)








Har vatt barnvakt nu ikväll så Emma och Barry kunde gå ut och äta :) Har gått superbra med så snälla barn! :)

Del av konversation mellan mig och Fredrik vid läggdags! Man kan inte annat än att bli superglad! :D:D  <3

Fredrik: Kom och ge mig en kram till, du är så go att krama. Hoppas du ska vara kvar här länge för det vill jag!
Jag: Jag ska vara kvar till sommaren...
Fredrik: Bra! För då kan vi leka ute mycket! och då får jag gå på simskolan :)



Onsdag!

Igår va jag på ett aupair-möte för svenska aupairer i Schweiz/Frankrike :) Träffade flertalet supertrevliga tjejor, så hoppas att det blir att träffa ngn av dem igen :D hihi Blev skjutsad in av Emma och det var tänkt att jag skulle ta tåget/spårvagnen hem men lyckades fixa sjuts av två andra tjejor (Jenny och Mathea) så att jag slapp allt krongel :) hehe

Det får firas med en bild på Freya när vi lekte med kottar på lekplatsen igår :D


Glömde säga att vi var på ikea igår med, handlade bland annat en papperskorg till mig och en bokhylla till Emma som jag satte ihop :P hehe







Men nu MÅSTE jag sova :) hihi <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu