Nattinatti ♥

2012-01-16 22:42:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i sängen och har precis kollat klart på Rambo First Blood. Tänker tillbax på i höstas på GMU:n och mina trevliga vänner i 1:a pluton <3

Dagen har gått fort, lämnade barnen i morse, hem och chilla en timme, sen åkte vi iväg till ett köpcenter ungefär en mil härifrån Versoix för att Emma skulle handla mat och jag gick i några affärer. Hittade en BH på rean som kostade 5 CHF vilket är knappt 40 kr :D Ibland blir man glad av de små sakerna i livet ;) haha
Jag har även suttit och försökt leta upp kurslitteratur till kurserna som jag ska gå på distans, vilket inte har varit det allra lättaste :/  men men.. När Emma hade hämtat barnen så satte vi oss och lekte med lite av de leksakerna som barnen fått i julklapp :) mys!

I helgen så var jag helt ensam i hela huset :O Familjen var uppe i bergen för att åka skidor och jag fick stanna hemma, men det överlevde jag ;) Jag ska få  följa med upp där nästa vecka :)

Så i lördags blev det inte mycket gjort, slappade mest, kollade film och sen tog jag mig en promenad på cirkus 1,5 timme för att kolla av området lite^^ lyckades faktiskt hitta tillbaka xD haha

Igår (söndag) blev det liiiiite mer gjort, inte mkt, men lite :D Tog mig en promenad framåt eftermiddagen för att kolla efter något stall som behövde hjälp. Blev väl en runda på 2timmar + stopp J Tredje gången gillt blev det, för på det tredje stallet träffade jag en finsk kvinna som herer Henriikka och äger bland annat en jättemysig häst som heter Sirocco. Sirocco är en 6-årig hoppstammad valack som Henriikka själv har fött upp. Honom ska jag få pyssla med och så småningom även få rida :D Wiiiiiii! Kommer fina bilder sen!

Imon blir det troligtvis en del bilder från tiden som jag har varit här :)
Men nu blir det sängen för mig, ska upp nästan tidigt imon ju (07:00) :P haha Nattinatti <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu