Helgen som varit!

2012-01-29 23:38:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fredagen spenderades först med att börja göra lite pluggande under dagen, sen framåt kvällen blev det duschen, nyrakade ben, noppade ögonbryn och ansiktsmask. Och vad händer sen, jo, festsminket, festklänningen, skorna och partyhumöret åker på!!! :D:D:D En utgång I Geneve tillsammans med Jenny blev fredagens höjdpunkt! :D Askalasroligt!!!

Igår (lördag satt jag i princip hela dagen (från att jag vakna vid 12.30 till 02.00) med inlämningsuppgiften till hästkursen... men dock hade jag ett av de underbaraste sällskapen man kan få!! För min kära lilla Snordii satt och pratade med mig (hjälpte till liiite..^^) Hela tiden! :D Man kan inte annat än att vara glad för att man har fina vänner! <3 hihi

Dagen idag har väl gått lagom segt, hittade tre frågor på hästkursen som jag hade glömt att göra, men nu är iaf allt inlämnat :D Såg även att uppgiften till "psykkursen" jag trodde hade sista inlämningsdatum i fredags inte ska lämnas in förren om typ en månad :D hehe så då ligger jag inte efter med den iaf! Hoppas nu att boken kommer på måndag eller tisdag :) *håller tummarna*

Nä, nu ska jag sova så jag orkar upp imon! nattinatti <3

Ibland får man bjuda på lite vidriga bilder, men så är det när det är fredag ;) hehe








Osså min mat och pluggande från idag ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu