Genèva it is!

2012-01-04 19:58:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här i Genève nu. Vi har precis ätit middag, Fredrik och Freya tittar på något Peter Pan-program och jag sitter och tittar på dom^^ Flygresan hit gick super, bara lite segt med att få ut snowboarden för det va lite fel på bandet eller ngt.
Idag har jag installerat mig, vi har varit och lekt på en lekplats, gjort pappdjur med ögon och ätit middag :) Imon blir det till att lära känna området lite :)

Nu är det läggdag för barnen och jag ska bege mig ner till källaren som är mitt tillhåll! ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu