Vår i luften!

2012-02-26 13:01:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


va planerat utgång med Johanna igår, men då hon hade så ont i sina fötter att hon inte kunde gå va det ingen bra idé att gå ut och försöka dansa :( så blev att först tittat på film med papsen och därefter sitta med Mia och äta glass och jordgubbar :D så kan det bli ibland xD vid stax över 1 tog jag mig iväg för att hämta älsklingen vid tåget så att vi skulle få lite mer tid tillsammans innan jag åker tillbax :) hihi

Borde plugga för har en uppgift som jag inte alls har kommit lång på som ska vara inlämnad idag, vilket den inte kommer att vara :( får hoppas att det inte gör ngt om den kommer in för sent eftersom det är ju en internetbaserad distanskurs^^ håller tummarna!

Nu har jag och älsklingen varit ute på en promenad ner till byn i det fina vårvädret :D dock blåste det lite väl mkt :( men mysigt ändå <3


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu