Utkast: Feb. 14, 2012

2012-02-15 00:41:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här ännu en sen kväll, jag som lovade mig själv att jag skulle komma i säng någerlunda tidigt denna helgen/veckan... men tji fick det! ;P haha

Va i stallet innan idag, tydligen har Henriikka (Siroccos ägare) råkat ta med sig hjälmen hem så blev ingen ridning idag. Fick ta och longera den fina pojken med inspänningar ist, och det gick ju oxå super :D





Nu ikväll har jag varit duktig och lagat mat, kyckling idag igen xD Fast enna gången med lök ist för vitlök (den med vitlök va godare!) :) Och har nog fått det som traditon att kolla på Harry Potter om kvällarna nu ;) haha För idag blev det ännu en film^^

Osså lite trams (såhär innan jag ska försöka sova..) såklart :D



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu