Sirocco och jag :)

2012-02-02 15:35:23 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tillbaka från stallet nu och har hunnit duscha, äta lunch och ta det lite lugnt :)

Gick superbra att rida Sirocco!!!! :D Henriikka red först så jag kunde se honom under ryttare och sen va det min tur :) Fick jättebra kritik av Henriikka som tyckte att jag red honom jättebra :D Då blir man glad! :)
Kommer dock kännas imorgon att jag inte har suttit på en häst sen jag var och hälsade på Silla den 3 juni, så nästan exakt 8 månader sen jag ens satt på en häst senast :O SKAMLIGT! :( Men nu ska det bli ändring på det eftersom jag ska börja rida Sirrocco 2-3 gånger i veckan nu! :D Happyface! Och om bara några veckor så är han i superform igen efter 2 månader på box^^

Och ja Johanna, Söderåkra-tröjjan is tha shit! ;D <3







Kommentarer

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=578705



STACKARS HÄST!! Jag vet att du vill rädda Martina!



Ps. här är nya bloggen med!

2012-02-06 18:09:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu