Lalalala....

2012-02-13 23:51:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter här i min ensamhet fortfarande, eller inte riktigt för Barry har kommit hem och sover där uppe. Men det känns ändå lika ensamt! :O

Har inte gjort så mkt vettigt idag, gick upp vid lunch, hämtade lite frukost och sen gick jag och bäddade ner mig i sängen igen med Harry Potter och den flammande bägaren :)
Och efter det har jag väll inte heller gjort ngt vettigt :P haha Jo, kollade på en Harry Potter till sen nu på kvällen XD Hehehe
Föresten, jag har varit lite duktig idag! Skulle gå över gatan till affären för att handla ngt gott, kommer dit så har dom semesterstängt :O Och såklart har jag tänkt att jag inte ska gå så lång och har bara tryckt ner fötterna i kängorna UTAN strumpor!!! Smart Martina, smart....! :@ Det slutar med att jag har gått en promenad på ungerfär en timme i min jakt på ngt gott, som till slut blev en Jordgubbs-shake :D mums! haha Men fick betala för min smarthet.. så nu har jag blåsor på hälarna som jag upptäckte när jag kom hem :(


Kvällsrusning i Versoix!


Imorgon blir det att ta sig bort till stallet, hästen ska få en morot i Alla Hjärtans-dag present :P hihi Det blir han nog glad för även om han älskar banan^^
Här är bilderna från i fredags och min superduperunderbartmumsiga middag i lördags ;)

Julia och Sara :D

Hit skulle vi, men det gick ju som det gjorde x)

Kyckling med sås innehållande massa vitlök, svamp och grädde, lite ost på toppen osså såklart ris till det! MUMS!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu