Hittills denna veckan ;)

2012-02-24 08:19:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ligger åter i sängen efter att ha varit uppe med mamsen och papsen och ätit frukost med dom :) tyckte eftersom jag va uppe så tidigt utan nån speciell anledning så förtjänar jag att sova ett tag till ;D hehe

Kom ju som sagt hem till Sverige i måndags och veckans första dagar (måndag till torsdag lunch) spenderades med älsklingen som har varit otroligt saknad! Vi har bland annat sprungit på stan, vatt på papsens jobb, varit på besök på Vanningen, myst, ätit på restaurang två gånger och en snabbvisit hos tandläkaren^^ mycket ska man hinna med ;) hihi
Och igår mötte jag upp hemma hos Marielle för att busa lite :) blev Thaimat till middag och en runda på stan där det hittades för många "vill ha"-saker ;) hehe lite inköp blev det iaf :D

Det blev även en påhälsning hos Elin som inte visste att jag va hemma, men glad blev hon iaf! :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu